Strona główna/O ecoexpress24/Komunikaty/Podstawienie kontenera a zgoda spółdzielni mieszkaniowej

Podstawienie kontenera a zgoda spółdzielni mieszkaniowej

21 Marca 2019

„Odziedziczyłem mieszkanie i rozpocząłem jego remont. Dowiedziałem się, że nie wolno mi wyrzucać gruzu i innych odpadów do pojemników ustawionych pod wiatą śmietnikową. Sąsiedzi poinformowali mnie, że muszę wystąpić do spółdzielni o pozwolenie na podstawienie kontenera na odpady. Jestem zaniepokojony, bo spółdzielnia ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na mój wniosek. Czy taka zgoda na piśmie rzeczywiście jest potrzebna?” - napisał do nas zaniepokojony pan Mariusz. W jego imieniu zapytaliśmy naszego specjalistę o odpowiedź, jak to wygląda w przypadku jego województwa.

Lokator zamawia kontener, spółdzielnia wyznacza miejsce podstawienia

Usuniecie śmieci takich jak gruz, stolarka okienna i drzwiowa, bądź stare meble jest obowiązkiem osoby, która je wyrzuca. W przypadku remontu mieszkania w budynku zarządzanym przez spółdzielnię mieszkaniową, lokator jest zobowiązany do zamówienia kontenera na odpady budowlane.
- Jeżeli naszym klientem jest osoba zamieszkująca w mieszkaniu w bloku, nie ma żadnych przeszkód, by podstawić kontener na odpady budowlane. Lokator wybiera rodzaj pojemnika i jego wielkość, a my dowozimy go na miejsce. Nie wymagamy przedstawienia pisemnej zgody spółdzielni mieszkaniowej na ustawienie kontenera - wyjaśniamy.
 
Ze względu na to, że teren wokół budynku wielorodzinnego zwykle należy do spółdzielni, lokator powinien dowiedzieć się, w jakim miejscu można ustawić kontener na odpady. Spółdzielnia powinna wyznaczyć, gdzie bezpiecznie ustawić pojemnik, aby uniknąć zablokowania dróg pożarowych. Ponadto miejsce powinno umożliwiać podstawienie kontenera zgodnie z wytycznymi ze strony ecoexpress24.pl.

Jak zamówić kontener na śmieci budowlane?

Kontener na śmieci dostarczamy, gdy tylko otrzymamy wpłatę od zamawiającego. Nasz kierowca dostarcza go pod wskazany adres, a następnie odbiera po upływie 5 dni nawet pod nieobecność klienta. Podczas podstawiania pojemnika prosimy o obecność zamawiającego, by wskazał miejsce, w którym spółdzielnia umożliwia pozostawienie kontenera na odpady, w przypadku braku obecności, można dodać zdjęcie poglądowe miejsca pozostawienia kontenera zaraz przy zamówieniu kontenera.
 
Wszystkie zamówienia na kontenery są przyjmowane za pośrednictwem prostej w obsłudze naszej aplikacji - ecoexpress24.pl. Płatności dokonuje się przez system PayU, który gwarantuje bezpieczeństwo transakcji i przyśpiesza księgowanie przelewu. Kontener jest podstawiany zwykle w ciągu 24 godzin od dokonania płatności za usługę. W razie potrzeby klient ma możliwość przedłużenia okresu wynajmu z 5 do 9 dni po uiszczeniu dodatkowej opłaty.  

Podobne wiadomości:

do góry